Post by irsabraideri on Feb 11, 2022 15:44:50 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blackmoor 2: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blackmoor 2: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke mynter hack ▞▞▞
▞▞▞ Blackmoor 2: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
Spillet er helt søppel, de fikset ikke flerspilleren og historiemodusen det er tøft kartet er fullstendig søppel det er så kjedelig alt på disse spillene at det er søppel
Det er flott, men jeg vil spille med andre som er på en annen enhet
Gr8-spill...Kan dere være så snill å legge til som et venner-alternativ...hvor vi kan legge til andre som venner...og det bør også være et alternativ for å få tilgang til karakteren din på menyen...ellers er gameplayet gr8. ..Jeg elsker den utfordrende naturen...jeg liker også variasjonen av karakterer...Dere gjør en FANTASTISK jobb...fortsett med det.
Blackmoor 2: Action Platformer Action uhyy
Det er gode spill! Jeg er ikke en bot, så dette er ikke falsk vurdering... Og uansett håper jeg på flere tilgjengelige helter .. og forbedre forbindelsen mellom serveren selv fordi det noen ganger henger etter, selv om tilkoblingen min høyhastighets .. det er alt jeg håper på svar
Jeg hater deg jeg hater dette på baksiden av hånden min
Morsomt, enkelt, fantastisk!
NomiCoseCittà 2 : ONLINE - Siste Versjon For Android - Last Ned Apk
Spillet henger sterkt når et nivå er ferdig
kan du lage vennlige skjeletter og riddere og sandkassekart
PVP SUGER
Beklager den dårlige vurderingen, men jeg kan ikke engang laste ned dette spillet, vær så snill å fikse dette
Jeg likte det, men det er så vanskelig å kontrollere det
Et av de beste spillene noensinne, har en haug med karakterer en pvp-modus som bokstavelig talt bare er et annet spill inne i spillet allerede, og spillet har mange skinn.
Det er stort sett OVERVATTET for sin status, spillet er bra, men det har en høy mengde cash grabs og video grabs inni seg, det ville ikke være så bra som det sies å være
oppdager ikke kontrolleren min. det fungerer på mange andre spill i appbutikken, så jeg er ganske sikker på at kontrolleren min ikke er sjelden. legg til støtte. Jeg bruker en Gamesir G3w. for det andre lagrer spillet hvert 3.-4. sekund. det er for mye. får spillet til å henge så mye at det er latterlig. Grunnleggende om optimalisering sier at minnelesing og skriving bør minimeres. tydelig at du ikke aner hva du gjør
beste spillet noensinne .. men kan du fikse lag? det er veldig tregt når jeg er i mørk modus..
Jeg elsker alt med det, det kan spilles offline, men det dårlige med det er at det er vanskelig å slå sjefer med Bolos-spesial
Det er ingen flerspiller.
Middelalderfotballen suger fordi den er en mot to og en av dem angriper meg mens den andre skyter
Cube Rush Adventure Arkadne igre ehis
Dette spillet er så bra! Det er morsomt, har en utmerket samarbeidsmodus som er litt buggy, men fortsatt veldig hyggelig. Spillgrafikken er søt og morsom, og karakterene er åpenbart basert på oldschool-klassikere som street fighter, double dragon, Castlevania osv. Hvis du er en Millenial som vokste opp med videospill, gjør deg selv en tjeneste og prøv dette spillet. En annen kul ting er at det ikke tvinger deg til å betale for ting, du vil betale for det selv for å støtte utviklerne!
Jeg elsker dette spillet, det er litt vanskelig, men jeg liker en utfordring. Det eneste problemet jeg har er med Lrrr. Sjefen bestemmer seg bare for at han ikke vil slåss mer og forsvinner, og piggene som faller ned kan du blokkere dem, men blokkens tilbakeslag får deg til å falle i lavaen med mindre du er i et hjørne. På grunn av at sjefen forsvinner, kan jeg ikke fullføre kampen.
KAN DU FIKSE ALLE CHECKPOITS PÅ NIVÅ 3 JEG SPAWN DE ANgrep JEG SPAWN DE ANGRET WHAT F
Jeg skal være ærlig. Virkelig bra godt mafe spill.. Gode enkle coop-alternativer og oppgraderingskarakter. Tonnevis av nivåer. Kontrollervennlig også
Jeg sitter fast på Hollowed Manor-nivå med spøkelset, så jeg slettet det slik at jeg ikke kan bli sint.
Jeg liker virkelig ikke spillene på grunn av lagging.. Jeg håper dette spillet vil gi bedre ytelse
langsom respons
Dette spillet er et veldig kult spill, jeg liker det veldig godt, vær så snill og gjør mer sjef
Har potensial, men dette spillet oser av dårlig design. Det er tilsynelatende designet for å være umulig å komme videre uten å betale eller slipe mye. Sammen med slurvete kontroller er det en frustrerende opplevelse. "CONTINUE"-knappen får meg til å lure på om dette spillet med vilje er designet for å være nesten umulig eller frustrerende vanskelig å komme videre uten å trykke på den knappen. Ikke bry deg med dette spillet hvis du vil ha et morsomt og balansert spill.
Dette er et flott spill for å holde deg opptatt en liten stund og kaste bort tid. Å, og jeg lurte på om du legger til en venneliste, spillet ville vært mye kulere😎😎.
stygt spill ew så så stygt panet ng laro
Fint spill så langt
C--cc---
Bosskampene er spennende, men trenger ytterligere arbeid for å fortelle historien
Dette spillet er veldig morsomt. Jeg elsker det når de legger til pvp-modus. Så bra mot mobbet folk hahahha
Litt vanskelig, men god historie
SPILLET VAR SÅ URETTFERDIG AT ROTTEKONGEN HADDE ET HELT FREMGANG OG DET VAR SOM 1000 GUY'S THE FOTBALL EN VAR MER URETTFERDIG DET ER 2 GUTS EN SOM SLÅR DEG SÅ DU KAN IKKE GJØRE INGENTING DEN ANDRE KAKKET DIN OG SÅ DEN BLIR SOM BALLEN. GUY ER GOD EN NAF MEN NÅ VIL SPILLET LANGT SÅ SPILLET ER SØPPEL
Blackmoor 2: Action Platformer پرتحرک kzfq
Det suger hver gang jeg kobler til en kontroller. Ai av spillet i pub fighters-turnering blir 10 ganger vanskeligere
Jeg elsker kontrolleren og hele spillet. Og hvordan kan jeg glemme å nevne MUSIKK/"LYDSPOR". VIRKELIG FLOTT SPILL.
Kontroll-utviklerne!! kontrollene!!! Blokkering er vanskelig og buggy, serveren er så buggy og holder meg på å laste. Ingen chat-seksjon, hvordan skal vi hjelpe hverandre?
Helt tredje klasse. cractor animasjon 👎👎👎
Dette er et flott spill uten annonser 👍 men kan du legge til nye helter vi har ikke hatt en på en stund, men du trenger ikke å gjøre det hvis du ikke vil
Jeg syntes det var gøy, men nvm spillet suger
vanskelig å tjene gull.
Flott spill, men kampnivået blir overveldende når du prøver å kjempe mot flere fiender samtidig virker som du ikke kan slå tilbake etter å ha blitt slått ned en gang og forårsaket et angrep av nederlag
Jeg spilte dette spillet for lenge siden, jeg bestemte meg for å laste det ned igjen for å rydde opp i det støvete gamle minnet, og det ser ut som mye forandring takket være at skjermbildene til og med ser ut som en annen karakter
Legg til i listen. Finn ut mer om Collector's Quest: Action Platformer-appen. ... Blackmoor 2: Action Platformer · Action Av: Four Fats Limited