Post by irsabraideri on Feb 11, 2022 16:09:43 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Death Worm™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Death Worm™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Death Worm™ 2022 version ▞▞▞
Dejligt, men mange tilføjelser og opdateringer er for dårlige.
Meget trashy, du tilføjede energien bare for at køle gameplayet ned, men ikke trash, trash-tinget er energien, så fjern den ting, det ødelægger mit gameplay
Fantastisk spil littary Jeg har spillet i et par timer uden annoncer
Jeg kan godt lide spillet
Grabatron
Jeg har spillet dette spil for år tilbage, og geninstallation af dette spil bringer gode stemninger tilbage.
Et virkelig sjovt og afslappende spil, kræver ikke meget fokus, spis bare folk med den gigantiske orm, dette spil er et mesterværk
Det er godt
Jeg synes det er ok. Du bør lave et nummer 2. Det er godt, hvis du klapper rumvæsener vs rovdyr vs dødsorme i den. Gør det venligst. Og lad det ikke koste penge!!!!!!
Jeg synes, det her spil er godt, men lidt hårdt, og kan du klare det, så du også kan få blodet ud, og jeg vil give det 3 blik. Og ikke mange annoncer
Ikke dårligt indtil videre. Har brug for mere tid til at spille, før jeg kan give en bedre anmeldelse
Наяс
Mere gratis rom og grafik
I begyndelsen er det godt, men efter nogle niveauer er Worm ikke i stand til at konkurrere på niveauer, og de viser dig bare annoncer og annoncer og annoncer. Det er meget frustrerende
Dejligt!!! 😊
Jeg kan godt lide detaljerne og ilden er mærkelig, men dejlig. Jeg har aldrig spillet dette spil i lang tid, men nu har jeg fundet det okay bye
bedre spil, men fuld opgradering fuld xp.
Baby birds broklikkede på det, det er en ny spil-app, jeg kan downloade, er åbenbart ikke på Play Store-appen, hvad er det for en klikker-app, hvor du hver gang jeg klikker på din app, det er de ikke får penge for eller hvad sker der med din app reparer venligst hvis ikke bare rolig jeg spiller offlineJeg vil ikke se nogen af dine annoncer mere for at I kan få penge af mig
Ikke min orm. Jeg var så begejstret, fordi den originale Death Worm var en KLASSIKER, og disse ormedesign så syge ud, men det er desværre det eneste pæne, jeg kan sige. Resten af spillet har bare en grundlæggende uinspireret freemium-æstetik, der ser så malplaceret ud. Og gameplay? Nå, ikke flere evolutionære færdighedstræer. Nix. Du flytter bare tal op nu. Jeg kan stort set stoppe lige der. Det stinker. Bare spil "super mega orm", hvis du vil have din orm fix, tror jeg.
Fantastisk, hvordan du ikke kan tjekke, hvilke objekter der er ved at holde pause.
Kedelig. Det er sjovt i starten, men det bliver lidt kedeligt senere.
Ormenes evner virker sjove, selvom jeg ikke har fået dem endnu, men når jeg ser det her, da jeg skrev det, er det ligegyldigt.
Dette spil er dårligt...Jeg plejede at spille dette for længe siden, og slettede det, men mand, de har lavet det om og lavet det GODT om. Du kan opgradere til bedre, mere skøre orme og alt muligt. Der er incitament til at spille nu. Jeg giver den kun 5 stjerner, da jeg ikke kan give den 10.
Candy Makeup Beauty Game פנאי jhz
Spillet er helt fint, bare meget godt uden tilføjelser hvert sekund og den slags irriterende ting. Jeg anbefaler, at I alle prøver at downloade og afspille den.
Meget godt spil uden annoncer og og elsker sporet, når ormen bevæger sig.
Fedt spil, men det tager så lang tid at downloade!!!!!!!!
Det ville ikke stoppe med at genere mig, før jeg vurderede det. Jeg vil efterlade en ordentlig anmeldelse, når jeg har spillet mere, men lige nu kan jeg stort set garantere, at hvis du vil spille dette spil konsekvent, skal du bruge noget. Den har et kræftagtigt energisystem, der gør det, så du ikke bare kan spille så meget, som du vil, uden at smide 5 dollars om måneden.
Det er svært ikke at spise øglerne, for de er overalt, og jeg kan lide firben, så jeg vil ikke spise øglerne, og jeg giver spillet om tre stjerner
Faktisk ret cool, grænsefladen er nem at navigere og det har hjulpet mig med at holde tankerne væk fra ting ...
Death Worm™ 街機 wqy
Meget underholdende spil. Men de almindelige Worms nogle gange mere ubrugelige, og Worms fra fripas er for gode. Jeg kan ikke lide, når jeg skal bruge de almindelige Worms for at få det bestemte niveau. Det vil være bedre, hvis du kan give det samme maksimale niveau for alle ormene.
Ikke et dårligt spil. Vil aldrig betale for det. Jeg har spillet lignende flashspil på pc, som er meget bedre, da ormeopgraderingerne er sejere og sjovere.
Gode gamle dage, dette spil fortjener en 5-stjerne for at gøre min barndom sjov
Det spil gør mig skør. Jeg ødelægger alle dem, hvis angreb varmer🥺🥺🥺🥺🥺. Dette spil sjovt. Dette spil mere tilføjet som du tror, hvad der mangler og intet pres.
Fantastisk, men kun 2 stjerner kyuki energi venter
Death Worm™ Arcade apnj
Det er sjovt, men sværhedsgraden er nogle gange inkonsekvent, og jeg tabte også mange runder, fordi målet om at dræbe slet ikke dukker op
Det er et godt spil. Det eneste, jeg fandt dårligt, er kontrollerne! Det er for svært at kontrollere ormen! Pls tilføj en følsomhedsindstilling🙏!Generelt, BEHOLD DET GODE ARBEJDE!
Du kan skyde op fra jorden og derefter angribe fjenden
Efter fem sekunders spil gør de tingene SÅ UMULIGE, at du ikke engang kan spille!!!!! HVORDAN skal du få UFO'erne!!!!!!
Det er sjovt og det hele, men der er alt for mange annoncer. Jeg føler også, at det burde lade dig få noget af prisen, selvom du fejler en mission.
Dette spil er så cool grafikken ... bare pletfri, ikke så mange annoncer, og bare for det, når jeg begynder at blive syg i penge, skal du helt sikkert bruge nogle penge på dette spil, fortsæt det gode arbejde
ikke dårligt
Godt spil
Jeg elsker det, og jeg kan også godt lide den måde, hvorpå ormen hopper og sluger mennesker
Dette spil er ret godt, fordi du kan låse op for forskellige væsner, og også hvis du kunne tænke dig at beholde dine opgraderinger permanent
Det er fantastisk, men jeg dør nogle gange, og der er denne fejl. Hvor jeg ikke kan bevæge mig, og mit spil slutter, bemærk venligst, at dette kan ødelægge chancen for at få en ny orm og ødelægge data, men stadig 10/10 spil